Ofte stilte spørsmål
Generelle spørsmål
Er 0,5% alkohol alkoholfritt?
Svaret er ja. Dette er samme mengden alkohol som finnes i et helt vanlig glass fersk appelsinjuice eller en overmoden banan. Selv om det er en liten mengde alkohol tilstede, regnes det fortsatt som alkoholfritt i henhold til lovverket.
Hvem som helst kan trygt drikke alle Miris Blend sine viner - Selv hvis du skal kjøre bil eller er gravid.
Hvor lenge holder vinene seg etter de er åpnet?
Vinene vil være på sitt friskeste de fire neste dagene etter åpning, men de vil fortsatt kunne drikkes i opptil to uker etter åpning hvis du oppholder dem i kjøleskap.
Det er ikke farlig å drikke vinene etter - Lukt og smak; Hvis det lukter og smaker ok, kan du trygt nyte dem.
Hvordan lages Miris Blend sine alkoholfrie viner?
Her er Technical sheets for hver av vinene. Her er det nøye beskrevet både hva som skjer i vinmarken og hva som skjer i vingårdene.
Tecnical sheet - Hvitvin - Édition Premier Blanc
Tecnical sheet - Rødvin - Cabernet Sauvignon
Tecnical sheet - Musserende hvite - Blanc de Blancs
Tecnical sheet - Musserende rosé - Édition Premier Rosé
Du kan også lese litt om dette under dette kortet blogginnlegget.
Hvordan smaker Miris Blend sine alkoholfrie viner?
Jeg oppfordrer alle til å gjøre opp sin egen mening - Alle har et eget palett, og opplever viner ulikt. Du kan lese mine (Miriam) personlige notater om vinene her.
Bestilling & levering
Hvor leverer dere?
Vi leverer i hele Norge hvor pakkeleverandørene våre tilbyr levering. Vi har ikke mulighet til å sende til utlandet.
Når leverer dere?
Vi pakker og sender så fort vi kan. Som regel lever vi innen 14 virkedager, litt avhengig av hvor i landet du bor.
Jeg har en rabattkode, hvordan bruker jeg den?
Etter du har trykket 'Gå til betaling' dukker det opp et felt i høyre kolonne på siden hvor det står "Har du en rabattkode? Skriv den inn her". Trykk på denne teksten, og et felt vil dukke opp. Her skriver du inn din kode. Deretter vil du se at beløpet endrer seg, så sant rabattkoden fortsatt er aktiv. Rabattkoder gjelder for øvrig aldri på tilbudsvarer og pakker/bundles som er satt ned i pris.
Jeg ønsker å legge til flere varer i min bestilling
Hvis du nettopp la inn en bestilling og ønsker å legge til flere produkter på din ordre skal vi gjøre vårt ytterste for å få til dette. Det fordrer at ordren ikke er pakket og sendt fra oss enda. Send oss en e-post og ref. til ditt ordrenr. og hvilke produkter som skal legges til. Betaling kan gjøres via Vipps, husk å ref. til ordrenr. i meldingen.
Produktet er utsolgt. Når får dere inn mer?
Send en e-post til miriam@mirisblend.no så skal jeg finne ut av når produktet er tilgjengelig i vår nettbutikk igjen.
Jeg ønsker kopi av ordrebekreftelse/faktura
Alle som legger inn en bestilling i vår nettbutikk vil motta en e-post fra oss med ordrebekreftelse. Hvis du ikke finner igjen e-posten kan vi sende deg den på nytt ved at du sender oss en e-post. Hvis du har brukerkonto på vår hjemmeside kan du du finne igjen tidligere kjøp der.
Retur og reklamasjon
Jeg rakk ikke å hente pakken min og den ble sendt i retur.
Vi kan sende deg pakken på nytt mot at du betaler for frakt. Send en mail til miriam@mirisblend.no.
Jeg har fått tilsendt feil vare eller det mangler noe i min bestilling
Beklager så mye for at det ble rot i bestillingen din. Skriv til oss hva som ble galt så retter vi opp i det umiddelbart uten merkostnad for deg.
Pakken har blitt skadet i transport
Du behøver ikke å kontakte Bring, det tar vi oss av. Bare skriv til oss hva som har blitt skadet, legg med bilder og referer til ordrenr. Du kan velge mellom å få ettersendt nye varer, tilgodelapp eller refunsjon.